11/26/2008

Rama-rama di dalam perut

Esok hari terakhir kursus induksi dan esok aku terpaksa menduduki ujian akhir kursus tapi aku baru study sket.induksi ni diadakan untuk menentukan penjawat awam layak untuk sah jawatan atau tidak, kalau tak mmg confirm aku tak dtg.

aku nk turun bwh mandi kolam tapi geng ckgu lelaki dh conquer kolam renang tu.chet.fied n ucu dh hilang ntah ke mana.td kata mereka nk mandi kolam.mgkn mereka melepak kt cafe kerana bengang kolam sudah ditakluk spesies lain.nasib baik aku tak turun.

banyak nye yg nk kene baca.perintah am la, pekeliling la, mcm2 lg.belanjawan negara pon ade.rs cam panic je tp aku dok main internet je.nota fotostat dah bertimbun tp bila aku baca satu pun tak melekat kt dlm kepala.

batuk aku masih belum sembuh.dh 3 kali aku sesak nafas.nasib baik ade papi,ucu n sue.skarang spine aku rs sakit2 bila saja aku batuk rs sakit sangat.aku anggap ini adalah ujian dari Allah utk org baik baik mcm aku.hakhak.

ya Allah.aku memohon agar lulus dlm ujian induksi ini dan disahkan dlm jawatan.amin.

4 comments:

  1. i know u'll do well in the test dear...insyaallah. :)

    ReplyDelete
  2. owh thank u baby..
    i pray for that too.nervous ni nk g sit for exam jap lg.hua

    ReplyDelete
  3. papa bisa...dari anak mu yg lari bersama teman lelaki ke lombok...

    ReplyDelete
  4. Nice fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you on your information.

    ReplyDelete