11/24/2011

{ on standby }

gamba ni ambik minggu lepas sambil boring2 tggu Pi balik keje.38 minggu, 9 bulan lebih dah ni, tapi ligat lagi bejalan sana sini, Jusco la, ikea la, nursery bunga la..sebab mmg jenis kuat bejalan hehe.alhamdulillah masih larat lagi..solat berdiri, kemas2 rumah, baca Quran (jarang2 klu x kena paksa ngn Pi keke)..bukan apa, bila dah sarat, kita jadi cepat semput..atau lebih suka ngadap intenet je hehe.
tak lama lagi dah ni nak bersalin, kalau ikut due date ada seminggu lagi.semalam dh keluar tanda awal (darah sket) tapi belum ada contraction lagi.masih lepak2 kat rumah..waiting for other signs, all bags are packed and we're just waiting.adeh..sgt nervous and takut and excited.semoga Allah permudahkan dan selamatkan segala-galanya.ameen.aih, wish me luck!

6 comments:

  1. good luck to both mummy n daddy...
    tenang2 ye..

    ReplyDelete
  2. semoga semua selamat dear.
    btw,this will be the best experience you'll treasure for the rest of your life. :)

    ReplyDelete
  3. aifaa kakngoh, insyaAllah.ameen..(my heart's racing)

    ReplyDelete
  4. sayo pulok hok sero debar ni.. anyway meme bagus la banyok gi jale ore kato mudoh skek nok beranok.. hehe

    ReplyDelete
  5. adeh awk ddebar jgk ke cu..lagi la sy ddebar..insyaAllah mudah beranok.ameen

    ReplyDelete