1/19/2010

unfortunate yet happy


bumper to bumper indeed


jimmy: damnn.abis la duit aku bln ni

yes.that's what exactly happened on our way back to KB last friday.jimmy's kissed mine.this could happen to anyone, in my case, nasib baik yg langgar was my own friend, tak panjang cerita,aku claim je dr dia.alas this is my first time experience and the 5th or 6th time for jimmy.poor guy.literally.haha. ok i admit that i was speeding at the time before we collided,and so did jimmy of course behind me, there was a black persona in front of me which suddenly took over some car which moved very slow like shit and i wasn't prepared for it ok.tetiba persona tu potong kete and i was laju at 110kmph, screecchhh.... ade iswara aeroback tgh slow gile mcm siput kt depan and the distance was like only 2metres ahead and wat do u expect to happen had happened lah and i was like, alamaakkkkk mati laaa and aku mengelak ke kanan (mmg bodoh, tp the road was narrow and belah kiri ade parit)....naseb baik kete yg dtg dr depan tgh slow aku suspect diorg slowing down sbb persona yg lari mcm pelesit td.i braked immediately and looking at the rear mirror, jimmy was approaching so close towards my car and as much as i dread to happen, jimmy did kiss my bumper.great, nice.naseb baik kau kaya jimmy.


nevertheless, despite all the unfortunate events (others also experienced some) hunny's wedding was awesome, everythg went swiftly and we had such great time together. to those yg xdpt dtg, if korang ade, mesti lagi gempak gegak gempita la kg pendek tu.haha.rindu korang semo.

and to dearest chick, congratulations. this is the real beginning of everything life. work hard and smart to it, be a great wife and hot and great and cool and awwesome mommy to great kidsss.n make time for urself as well.hugs n kisses.muax.

to friends.it was great seeing u all.n sorry to afzan, girl and anis sbb xdpt nk entertain korang dgn ganas,hehe.big kiss.


11 comments:

  1. miss u babe...ina terlepas wedding hani. something came up, sedangkan, i already planned for the whole weekend. sehari hari tu bad mood becos i know i miss all the fun. sedih....especially bila tengok all those lovely wedding pics on the facebook. miss u guys a lot.

    bieb..claim lebih tak dari jimmy?

    ReplyDelete
  2. aww..too bad.yah i know ina mmg dh plan nk dtg kn?xpe la, nt wedding bieb dtg tau?haha bila pn tak tau.anyways, mmg rinduuu sgt kt ina..bp lama kta tak jumpa kn.bt i wil cu whn i cu.claim mmg lebih dr jimmy.jgn bgtau dia k?wink*

    ReplyDelete
  3. siapa itu, tak kenal.

    anyway, dah dapat quote?

    ReplyDelete
  4. p/s: ohhhhh... claim lebih ya... claim lah kalo berani... pecah hati aku.

    ReplyDelete
  5. jimm, gua belom pegi workshop lg.malas loh.give time for u to collect money.lol.
    xde la dear, gurau2 jekk.hehe

    ReplyDelete
  6. p/s:ucu was in my car as well.sorry to put u thru it ucu.

    ReplyDelete
  7. ucu is the bad luck... dun be sorry. ya ucu?

    ReplyDelete
  8. btw jim, it'll be bumper plus paint okei?but i'm in no rush

    ReplyDelete
  9. hehe.it's ok, beep..nnti kite entertain each other dgn ganas ms kenduri aifaa..hehehe...

    ReplyDelete
  10. o yeah anis,wink* ; P
    btw, dh beli tkt?jgn terlepas lg tau.

    ReplyDelete